Το σχέδιο εκδίωξης των νησιωτών του
Αιγαίου είναι σε πλήρη εξέλιξη. Τρόικα – Κυβέρνηση με συνεχείς αποφάσεις και νομοθετήματα
επιχειρούν να κάνουν τη ζωή στα νησιά αβίωτη και να εξαναγκάσουν τους νησιώτες
να φύγουν από το τόπο τους. Μετά από τις αποφάσεις για κλείσιμο των Δημόσιων
Υπηρεσιών, την περαιτέρω υποβάθμιση των υπηρεσιών υγείας και άλλων κοινωνικών
υπηρεσιών, τώρα βάζουν μαχαίρι και στις άγονες γραμμές.
Στο νέο Μεσοπρόθεσμο που ψήφισαν οι 153 δωσίλογοι βουλευτές,
περιλαμβάνεται και η μείωση του ποσού επιχορήγησης για τις άγονες γραμμές κατά 18
εκατ. ευρώ για τα επόμενα 3 χρόνια. Έτσι αποδυναμώνονται ακόμη
περισσότερο οι θαλάσσιες συγκοινωνίες με την ηπειρωτική χώρα, και ειδικά των
μικρών νησιών, καταδικάζοντας τους κατοίκους σε απομόνωση ή φυγή.
Τα περισσότερα χρήματα κόβονται το 2013,
έτος κατά το οποίο η μείωση θα είναι 15 εκατ. ευρώ.
Η Τρόικα διατάσει, και το Κυβερνητικό
τρίο αποδέχεται, αλλαγές στην κάλυψη των άγονων γραμμών και τροποποίηση των
ακτοπλοϊκών συνδέσεων, με δρομολόγια μαμούθ που για να φτάσεις στον προορισμό
σου θα χρειάζεσαι μέρες.
Μέχρι τον προσεχή Μάρτιο επιβάλλεται από το
«σωτήριον» Μνημόνιο η κατάργηση της μέχρι σήμερα νομοθεσίας και η επιβολή νέας,
που δίνει προνόμια στους εφοπλιστές για ευελιξία σε ότι αφορά στις απαιτήσεις
επάνδρωσης των πλοίων.
Το καταστροφικό σχέδιο συνεχίζεται με την παροχή
προς τους εφοπλιστές νέου ευέλικτου καθεστώτος αποδοχής και εκτέλεσης των
δρομολογίων, αλλά και του μεγέθους των πλοίων. Έτσι, θα είναι στην διακριτική ευχέρεια
του εφοπλιστή να τροποποιεί τα δρομολόγια κατά το δοκούν και να αλλάζει το
μέγεθος του πλοίου που θα δρομολογεί σε μία γραμμή, ανά πάσα στιγμή.
Έχει δρομολογηθεί και το ξεπούλημα των
λιμανιών της χώρας. Στο σφυρί βγαίνουν τα 12 μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας (Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Βόλου, Ραφήνας,
Ηγουμενίτσας, Αλεξανδρούπολης, Ηρακλείου, Ελευσίνας, Λαυρίου, Κέρκυρας, Καβάλας
) και 23 άλλα μικρότερα λιμάνια και μαρίνες.
Η λειτουργία των λιμανιών από επιχειρηματικά
κεφάλαια θα αποτελέσει πλήγμα για την ακτοπλοΐα, γιατί η τιμολογιακή πολιτική
θα καθορίζεται με γνώμονα το κέρδος του «επενδυτή». Αποτέλεσμα θα είναι η αύξηση
των εισιτηρίων από και προς τα νησιά.
Οι επαγγελίες του ενδοτικού Κυβερνητικού σχηματισμού
Σαμαρά –Βενιζέλου – Κουβέλη για προσήλωση και παραμονή στην Ευρωπαϊκή
οικογένεια είναι λόγια του αέρα. Ψευτιές και μπαρούφες προεκλογικές για την
υφαρπαγή της ψήφου.
Το Μεταφορικό Ισοδύναμο που προκύπτει ως υποχρέωση
από το εθνικό και κοινοτικό δίκαιο υποχρεώνει την εξουσία να παρέχει δημόσιες
υπηρεσίες ισοδύναμα στους πολίτες της επικρατείας της.
Το Μεταφορικό Ισοδύναμο
σημαίνει το χιλιομετρικό κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων να μην υπερβαίνει το
αντίστοιχο του τρένου, ακολουθώντας το ευρωπαϊκό κεκτημένο της Γαλλίας που έτσι
το εφάρμοσε πάνω από 3 δεκαετίες, από το μακρινό 1976. Αυτό το ξεχνάει η Τρόικα
και του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού. Όπου βολεύει τα άνομα και αντιλαϊκά
σχέδια τους επικαλούνται την Ευρώπη.
Οι Κυβερνητικοί εφιάλτες με την επιβαλλόμενη
πολιτική οδηγούν στην απομόνωση των νησιών, την οικονομία τους σε μαρασμό, με ανύπαρκτες
δημόσιες υπηρεσίες, υποβαθμίζουν την ακτοπλοΐα, επηρεάζουν αρνητικά τον
τουρισμό, ληστεύουν το οικογενειακό εισόδημα, δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο τη
διαβίωση των νησιωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου