Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Να μια λίστα στην οποία δεν μπαίνεις εύκολα..."Προσπαθεί 16 μήνες να αποδείξει ότι δεν έχει...χέρι"


 Έχασε το χέρι του μετά από εργατικό ατύχημα το 2010 και από τότε ένας 43χρονος από την Αμαλιάδα έχει γίνει "μπαλάκι" μεταξύ διάφορων επιτροπών για επίδομα 320 ευρώ...

 Ανθή Κουτσουμπού news247 

Τα φαινόμενα απατούν κάποιες φορές αλλά κάποιες άλλες τα πράγματα είναι φως φανάρι, όπως στην περίπτωση ενός 43χρονου από την Αμαλιάδα, ο οποίος πηγαίνει εδώ και 16 μήνες από τη μία επιτροπή στην άλλη για να αποδείξει ότι δεν έχει το ένα του χέρι, προκειμένου να πάρει το σχετικό επίδομα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα "Πρωινή", ο άνδρας, που είναι πατέρας ενός ανήλικου παιδιού και δούλευε ως αρτοποιός, είχε εργατικό ατύχημα το 2010. Υποβλήθηκε σε επέμβαση αλλά το χέρι του μολύνθηκε και πήγε στην Ιταλία, όπου οι γιατροί αναγκάστηκαν να το ακρωτηριάσουν.
 Από τότε τον στέλνουν από επιτροπή σε επιτροπή για να πιστοποιηθεί ότι όντως το χέρι του λείπει.
Και όλα αυτά για να πάρει ένα επίδομα, που φτάνει το...υπέρογκο ποσό των 320 ευρώ. Μάλιστα, όπως του τόνισαν οι αρμόδιοι, θα μπορούσε να λάβει μεγαλύτερο επίδομα αλλά...ολιγώρησε στην προώθηση της διαδικασίας.
"Επί 16 μήνες με περνούν από επιτροπές και  από τότε δεν παίρνω τα 320 ευρώ επίδομα και το ΕΚΑΣ. 
Τέσσερις φορές έχω κληθεί να περάσω και τώρα που λένε από το ΤΕΒΕ Πάτρας ότι ο γιατρός δεν γράφει την αιτία του επιδόματος.
 Έχω τα χαρτιά από το νοσοκομείο της Ιταλίας, έχω τις εγκρίσεις από τότε που ξεκίνησα να παίρνω το επίδομα, με βλέπουν χωρίς χέρι και έρχεται μια αυθάδης υπάλληλος να με προσβάλλει και να μην θέλει ουσιαστικά να με εξυπηρετήσει για κάτι που φαίνεται, για κάτι που δικαιούμαι" δήλωσε ο 43χρονος.
Και πρόσθεσε: "Πάω στην αρμόδια υπηρεσία του Πύργου την προηγούμενη εβδομάδα για να πάρω το απαραίτητο για αυτούς χαρτί, που να λέει ότι  μου λείπει το χέρι, και με στέλνουν στην Πάτρα. Πάω στην Πάτρα και με στέλνουν στον Πύργο. 
Με έχουν κάνει «μπαλάκι» και ο γιατρός δεν έγραψε ότι μου λείπει το χέρι. 
Δεν έχω και τα δυο μου χέρια για μεροκάματο για να μπορώ να ζω την οικογένειά μου, να μπορώ να πληρώνω το ενοίκιο και αναγκάζομαι να μπω σε αυτή την παράλογη και απάνθρωπη διαδικασία"

Δεν υπάρχουν σχόλια: