Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Βόμβα Ευριπίδη Ακάλεστου στο Χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο. Η Επιστολή Παραίτησης.




Λάβαμε και δημοσιεύουμε την Επιστολή Παραίτησης του Ευριπίδη Ακάλεστου από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πάρου. Η Επιστολή εξηγεί τους λόγους της παραίτησης, είναι βαθειά πολιτική και εκφράζει την αγωνία του Ευριπίδη για το μέλλον της Πάρου.
Η προφορική απάντηση της επικεφαλής της ΠΑΡΟΣ-Αξία, κ. Πρωτολάτη ήταν θλιβερή, μιας και κινήθηκε στα πλαίσια της λασπολογίας, κατηγορώντας τον Ευριπίδη για «εξυπηρέτηση προσωπικών συμφερόντων», τακτική που ακολουθείται πάντα ενάντια σε όποιον αποφασίσει να φύγει από το «ΜΑΝΤΡΙ»

Ακολουθεί η επιστολή:

    
     Προς :

     Δήμαρχο Πάρου
     κ.Χρήστο Βλαχογιάννη
     Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Πάρου
     κ.Λοϋίζο Κοντό,
     Μέλη Δημ.Συμβουλίου Πάρου


 Σοβαρές διαφορές, έντονες διαφωνίες, και συνεχής διάσταση απόψεων
με την επικεφαλής της παράταξής μας (ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα)
σχετικά με τον τρόπο άσκησης της αντιπολίτευσης και συγκεκριμένα
όσο αφορά την διαμόρφωση θέσεων της παράταξης και του τρόπου λήψης αποφάσεων εντός και εκτός Δημοτικού Συμβουλίου για ζητήματα της Παριανής κοινωνίας και προβλήματα του νησιού μας, με αναγκάζουν να υποβάλλω την παραίτησή μου από την θέση του δημοτικού συμβούλου.

 Η μέχρι σήμερα πορεία μου, στην προσωπική μου ζωή, όσο και στην ενασχόλησή μου με τα κοινά καθώς και οι κόκκινες διαχωριστικές γραμμές
που έχω θέσει σαν άνθρωπος, δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω να διαπραγματεύομαι και να προσπαθώ να πείσω για τα αυτονόητα.

 Για μία ακόμη φορά, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους συμπολίτες μου
που με τίμησαν με την ψήφο τους και που καθημερινά εκφράζουν την
αγάπη και την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου και να τους διαβεβαιώσω, ότι θα συνεχίσω να προσπαθώ και να αγωνίζομαι για το καλό της Πάρου μας.

 Επίσης ευχαριστώ πολύ όλους εκείνους που με καθαρό μυαλό, ανιδιοτέλεια
και πάνω απ’ όλα γνήσια αγάπη για την Πάρο μας, συνεργάστηκαν μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο.

 

                                                                         Με εκτίμηση

                                                                   Ευριπίδης Ακάλεστος



Δεν υπάρχουν σχόλια: