Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΣΤΟΝ κ. ΠΑΠΟΥΛΙΑ



ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
 ΣΤΟΝ  κ. ΠΑΠΟΥΛΙΑ

Οι παρακάτω Συνδικαλιστικές Οργανώσεις των Εργαζομένων στον ΟΛΠ και στα λιμάνια, έστειλαν την Ανοιχτή Επιστολή που ακολουθεί. Την αναρτούμε αυτούσια γιατί έχει μεγάλο πολιτικό ενδιαφέρον, μιας και αποκαλύπτει με πολύ γλαφυρό τρόπο τα επικοινωνιακά παιχνίδια που η Τρόικα Εσωτερικού παίζει, βάζοντας σε αυτά και τον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κύριο Παπούλια.
 Η παραπληροφόρηση σε όλο της το μεγαλείο. Είναι κρίμα και ντροπή ο κ. Παπούλιας,  να μεταμορφώνεται ανοιχτά σε εκφραστή των συμφερόντων της COSCO.



Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)
Ένωση Τεχνικών και Χειριστών Υπαλλήλων ΟΛΠ
Ένωση Μονίμων Υπαλλήλων ΟΛΠ
Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ
Σύνδεσμος Εποπτών Αρχιεργατών ΟΛΠ
                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                                                Πειραιάς 3.6.2013

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
                                                                         
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,

Στις 30.5.2013 επισκεφθήκατε την προβλήτα ΙΙ του container terminal, που έχει παραχωρηθεί στην COSCO (ΣΕΠ). 
Εκφράσατε το θαυμασμό σας για την προβλήτα αυτή, η οποία όμως δεν είναι επένδυση της COSCO αλλά έχει κατασκευαστεί από τον Δημόσιο ΟΛΠ.  Η σημερινή της αξία ανέρχεται στα 300 εκ. ευρώ.
Παραλείψατε να επισκεφτείτε την Προβλήτα Ι, την οποία διαχειρίζεται ο ΟΛΠ και η οποία κατασκευάστηκε το 2010 με κεφάλαια του ΟΛΠ, αξίας 190 εκ. ευρώ.  Η επένδυση αυτή προέκυψε ως ανάγκη, εξαιτίας της παραχώρησης της μεγάλης προβλήτας ΙΙ στην COSCO.  Μία από τις συνέπειες αυτής της παραχώρησης ήταν η απώλεια 450 θέσεων εργασίας στον ΟΛΠ.
Θεωρήσατε σημαντική εξέλιξη την έλευση του τραίνου στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων.  Όμως αυτό έγινε το 2006, μετά από συμφωνία μεταξύ των ΟΛΠ και ΟΣΕ πριν από την παραχώρηση της προβλήτας ΙΙ.  Η επένδυση έγινε με χρήματα του ελληνικού λαού και κονδύλια από την ΕΕ.  Αυτό αποσιωπάται και επικοινωνιακά επιχειρείται να πιστωθεί ως επένδυση της COSCO.
Μιλήσατε κύριε Πρόεδρε, για απασχόληση χιλίων εργαζομένων στον προβλήτα ΙΙ (COSCO), όπως ασφαλώς σας ενημέρωσαν, ενώ παραλείψατε να ζητήσετε επίσημα στοιχεία της Επιθεώρησης Εργασίας.  Αν το είχατε κάνει, θα διαπιστώνατε ότι απασχολούνται περίπου 260 εργαζόμενοι.
Θα έπρεπε επίσης να ενημερωθείτε κύριε Πρόεδρε, εάν στον προβλήτα II που είναι υπό τη διαχείριση της COSCO υπάρχουν ΣΣΕ, καθώς και δυνατότητα λειτουργίας Συνδικαλιστικών Οργανώσεων, όπως το Σύνταγμα της χώρας μας ορίζει. 
Είναι γνωστό ότι είναι ο μοναδικός προβλήτας στην Ευρώπη που δεν αναγνωρίζονται συνδικαλιστικά δικαιώματα, καθώς και δυνατότητα σύναψης ΣΣΕ. 
Το γεγονός αυτό έχει αποτελέσει αντικείμενο επανειλημμένων καταγγελιών του Ευρωπαϊκού Τμήματος του Διεθνούς Δικτύου Εργαζομένων στα Λιμάνια / International Dockworkers Council (IDC).
Κύριε Πρόεδρε, προκειμένου να επαληθεύσετε όλα όσα σας αναφέρουμε, σας προσκαλούμε να επισκεφθείτε τον ΟΛΠ, να συζητήσετε με εργαζόμενους και συναλλασσόμενους στο λιμάνι και να διαμορφώσετε πραγματική και αντικειμενική εικόνα.
                                               
                             
Με εκτίμηση
Οι Διοικήσεις των Συνδικαλιστικών Οργανώσεων στον ΟΛΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια: