Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Αφιερωμένο σε έναν ποδηλάτη, που πήγαινε τρείς η ώρα το πρωί για δουλειά

.
  Στον φούρνο δεν έφτασε ποτέ. Ο φούρνος δεν κατάφερε τελικά να βγάλει ψωμί. Σήμερα κάπου μακρυα, το ψωμί στο τραπέζι θα είναι πικρό. 
 Σε μια μικρή γειτονιά της Αθήνας η ζωή συνεχίζεται κανονικά......
Το κλάμα του Εμιγκράντου- (live )
Το κλάμα του Εμιγκράντου - (Ο θρήνος του Μετανάστη)
Παραδοσιακό από τα Ελληνόφωνα χωριά της Κάτω Ιταλίας
---
Στίχοι:
Ώρια μου ροντινέλλα
α πούτε στε τσε στάζει,
πλέα τάλασσα σ'αγκουάλλει
με τούτο καλό καιρό?



Άσπρο βαστά το πέττο
μαύρε βαστά τες άλε,
ο σταυρί κολόρ ντι μάρε
με τη κούντα λιο νοιττή.

Αρώτησα τη μάνα μου
την πλέον αγαπημένη
έχει τόσο κα με μένει
πούρου νά'χει να με δει.

Αρώτησα το τσιούρη μου
τσε σ'όλη τη γκετονία
τσε αν είχε ομιλία
πόσα είχε να μου πει !

Κάϊτζ' αμπρό στη τάλασσα
πάντα σένα κανονώ,
λίον γκέρνει, λίο καλέει,
λίον εγκίτζει το νερό.

Μα σου τίπο μου λέει,
για πόσα σε ρωτώ,
λίον γκέρνει, λίο καλέει,
λίον εγκίτζει το νερό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: