Και ερχόμαστε τώρα να συνδέσουμε τις επιχειρήσεις "Ξένιος Ζεύς".
Την πρόθεση του "Ελληνικού" κράτους να ιδρύσει κέντρα κράτησης.
Την δήλωμένη πρόθεση της "Ελληνικής" κυβέρνησης, να σεβαστεί τις υπογραφές της και συνεπώς να μην καταγγέλει τις συνθήκες εκείνες που τις απαγορεύουν - ανάμεσα στα άλλα - να κάνει μαζικές απελάσεις.
Την προεκλογιή εξαγγελία του Τζήμερου "οι μετανάστες που έρχονται είναι εξαθλιωμένοι, θα δούλευαν ακόμα και για ένα ευρώ την ημέρα"!!!!.
Τις περιοδείες Φούχτελ, και τις προετοιμασίες "αξιοαγάπητων Γερμανών επενδυτών".
Την σπουδή της παρακρατικής και από το πολύ μεγάλο κεφάλαιο παραχαιδεμένης, Χρυσής Αυγής, να γεμίσουν τα κέντρα κράτησης.......
Την παραπληροφόρηση από τα μεγάλα ΜΜΕ των παραχαιδεμένων μεγαλοεργολάβων-κρατικοδίαιτων- χορηγών......
Και να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
Ν.3907/2011 (Οδηγία 2008/115/ΕΚ για την επιστροφή παρανόμως διαμενόντων υπηκόων τρίτων χωρών).
Τι λέει το άρθρο 37-5:
«Σε
περίπτωση αδυναμίας των αρμοδίων κατά περίπτωση αρχών να διασφαλίσουν
με ίδιους πόρους ή μέσα ότι οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων η
απομάκρυνση έχει αναβληθεί, απολαμβάνουν κατά το χρονικό διάστημα της
αναβολής, στοιχειώδεις όρους αξιοπρεπούς προσωρινής στέγασης σε
εγκαταστάσεις δημοσίου ή κοινωφελούς χαρακτήρα και γενικότερα ότι
καλύπτουν τις άμεσα βιοτικές τους ανάγκες, μπορεί να επιτραπεί, μετά από
σχετική άδεια να απασχολούνται ως μισθωτοί σε τομείς απασχόλησης σε
συγκεκριμένες περιοχές της Χώρας.
Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται οι τομείς απασχόλησης και οι περιοχές της Χώρας όπου μπορούν να απασχολούνται ως μισθωτοί οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων έχει αναβληθεί η απομάκρυνση, το καθεστώς της ασφαλιστικής τους κάλυψης, οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι διαδικασίες και τα αρμόδια όργανα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
Σε κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια του χρόνου αναβολής της απομάκρυνσης ο υπήκοος τρίτης χώρας δεν έχει δικαίωμα πρόσβασης σε προγράμματα κοινωνικής ένταξης, ενώ το ως άνω χρονικό διάστημα διαμονής του υπηκόου τρίτης χώρας δεν μπορεί να συνυπολογιστεί στην περίπτωση εφαρμογής των διατάξεων του ν.3838/2010 περί πρόσβασης στην ελληνική ιθαγένεια ή στην περίπτωση εφαρμογής διατάξεων που αφορούν την πρόσβαση σε καθεστώς μακροχρόνιας διαμονής.» (Ν3907/26.01.2011)
.Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται οι τομείς απασχόλησης και οι περιοχές της Χώρας όπου μπορούν να απασχολούνται ως μισθωτοί οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων έχει αναβληθεί η απομάκρυνση, το καθεστώς της ασφαλιστικής τους κάλυψης, οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι διαδικασίες και τα αρμόδια όργανα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
Σε κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια του χρόνου αναβολής της απομάκρυνσης ο υπήκοος τρίτης χώρας δεν έχει δικαίωμα πρόσβασης σε προγράμματα κοινωνικής ένταξης, ενώ το ως άνω χρονικό διάστημα διαμονής του υπηκόου τρίτης χώρας δεν μπορεί να συνυπολογιστεί στην περίπτωση εφαρμογής των διατάξεων του ν.3838/2010 περί πρόσβασης στην ελληνική ιθαγένεια ή στην περίπτωση εφαρμογής διατάξεων που αφορούν την πρόσβαση σε καθεστώς μακροχρόνιας διαμονής.» (Ν3907/26.01.2011)
Για να δούμε και την ανακοίνωση που είχε βγάλει η Ομοσπονδία Ε.Β.Ε Ξάνθης (υποψήφια για ΕΟΖ), ασχολίαστη.
Η Ομοσπονδία Ε.Β.Ε. Ξάνθης, λαμβάνοντας υπόψιν:
1) το
άρθρο 37-5 του Ν.3907/26.01.2011 το οποίο προβλέπει ότι ο πληθυσμός των
παράνομων μεταναστών που δεν είναι διαχειρίσιμος από το ελληνικό
κράτος, μπορεί να κατευθυνθεί με ένα προεδρικό διάταγμα σε συγκεκριμένες περιοχές της Χώρας για συγκεκριμένη απασχόληση με την ιδιότητα του «λαθρομετανάστη» να διατηρείται,
2) το
άρθρο 84 του Ν.4052/01.03.2012* του κεφαλαίου ΙΓ΄περί απαγόρευσης
απασχόλησης παράνομων μεταναστών, το οποίο εξαιρεί από τη ρητή
απαγόρευση του Νόμου όσες περιπτώσεις υπαχθούν στη διάταξη 37-5 του
προγενέστερου Ν.3907/26.01.2011.
3) την
αναφορά της «Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ» στο πλαίσιο «του διαλόγου για
το μεταναστευτικό και το άσυλο» στην Ελλάδα, που δημοσιεύθηκε τον
περασμένο Μάϊο και στην οποία περιγράφονται με σαφήνεια οι αδυναμίες της
διοικητικής κράτησης και το ανέφικτο των μαζικών απελάσεων για να
προταθεί ως «λύση» για τους λαθρομετανάστες –στο πνεύμα της
προαναφερόμενης διάταξης– η χορήγηση «άδειας εργασίας υπό προϋποθέσεις» σε ένα καθεστώς «προσωρινής παραμονής υπό ανοχή»**,
4) την
απόφαση «πιλοτικής» εγκαθίδρυσης Ειδικών Οικονομικών Ζωνών στην
Περιφέρειά μας παρά τις επιφυλάξεις και διαφωνίες που έχουν εκφραστεί,
5) το
άρθρο 29-6 του Ν.4072/11.04.2012 που επιτρέπει την είσοδο σε άλλο
τελωνειακό καθεστώς (Ειδική Οικονομική Ζώνη, Ελεύθερη Τελωνειακή Ζώνη)
βιομηχανικών προϊόντων που εισάγονται από τρίτες χώρες και η κυκλοφορία
τους στην αγορά απαγορεύθηκε λόγω κινδύνων για την υγεία, την ασφάλεια
και το περιβάλλον, και
6) το
άρθρο 41-6 & 41-7 του Ν.4072/11.04.2012 που επιτρέπει, εντός των
Ελευθέρων Τελωνειακών Ζωνών, ανάπτυξη βιομηχανικής δραστηριότητας και
επεξεργασία προϊόντων που εισάγονται από τρίτες χώρες,
Ζητούμε
από τους συναρμόδιους, για την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος του
άρθρου 37-5 του Ν.3907/26.01.2011, Υπουργούς, να μην προχωρήσουν
αβασάνιστα στην υπογραφή σχετικής πρότασης Π.Δ. αλλά να λάβουν σοβαρά
υπόψη τη βούληση της τοπικής κοινωνίας,
Καλούμε
τους Βουλευτές της Θράκης να επαγρυπνούν για τα συμφέροντα της περιοχής
και της κοινωνίας και να τα προασπιστούν απέναντι στα εν δυνάμει
νομοθετήματα για τις ΕΟΖ και της πιθανής σύνδεσης της λειτουργίας τους
με το «αναλώσιμο» εργατικό δυναμικό των λαθρομεταναστών – εξέλιξη που θα
μετατρέψει τη Θράκη σε «αμπάρι ψυχών»*** .
Καλούμε
τα Κόμματα του ελληνικού Κοινοβουλίου να προβληματιστούν με τη
συνέργεια των προαναφερομένων, φαινομενικά αποσπασματικών, διατάξεων και
νομοθετημάτων που προοιωνίζουν ανατροπές αγνώστων διαστάσεων στις
τοπικές κοινωνίες για τις οποίες προορίζονται,
Καλούμε
για άλλη μια φορά τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να αναθεωρήσει την απόφασή του
για εγκαθίδρυση ΕΟΖ στην περιοχή λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες
εξελίξεις που δεν μπόρεσε να αποτρέψει, ως ένδειξη του τι μέλλει
γενέσθαι,
Καλούμε
τους Προέδρους των Επιμελητηρίων Αν.Μακεδονίας & Θράκης να άρουν τη
συναίνεσή τους στην προοπτική ΕΟΖ και να ηγηθούν μιας νέας πρωτοβουλίας
επανεξέτασής τους ως δήθεν «αναπτυξιακής λύσης» για τον τόπο μας, υπό
το πρίσμα των νέων δεδομένων.
Εν κατακλείδι, ζητούμε από την ελληνική Πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς να μας εξηγήσουν με πειστικό τρόπο,
Ø
γιατί, με τα 206,7 εκατ.ευρώ που, όπως υποστηρίζει η Ευρωπαϊκή
Επιτροπή****, έλαβε η Ελλάδα για το μεταναστευτικό μέσω των Ταμείων
«Εξωτερικών Συνόρων», «Επιστροφής» και «Προσφύγων» την περίοδο 2007 –
2011, το πρόβλημα αντί να λυθεί, επιδεινώθηκε δραματικά.
Ø
Και σε ποιο βαθμό θα μπορέσει η χώρα, με τα 86 εκ.ευρώ που προβλέπονται
από τα ίδια ταμεία το 2012, να δώσει λύσεις με προοπτική στο διογκωμένο
πλέον πρόβλημα."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου