Κοινοποίηση : Υπουργειο
Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας &
Ναυτιλίας
Δήμος
Πάρου
Περιφέρεια
Νοτίου Αιγαίου
Βουλευτές
Νομού Κυκλάδων
Τοπικά
μέσα ενημέρωσης
ΠΑΡΟΣ 23 Μαρτίου
2012
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Σήμερα,
κάτοικοι και φορείς του νησιού,
εξουσιοδοτημένοι από την μεγάλη
συγκέντρωση διαμαρτυρίας της 21ης
Μαρτίου, σας παραδίδουμε επιστολή
διαμαρτυρίας.
Διαμαρτυρόμαστε γιατί
και με τις τελευταίες αποφάσεις της
εταιρείας, αισθανόμαστε αποκλεισμένοι
στο τόπο μας.
Οι
συνεχείς αυξήσεις στις τιμές, έρχονται
σε μια περίοδο συνεχών μειώσεων των
εισοδημάτων μας, καθιστούν δε τις
μετακινήσεις μας είδος πολυτελείας.
Οι
μειώσεις των δρομολογίων, με αποκορύφωμα
τον ουσιαστικό αποκλεισμό του νησιού
το Σαββατοκύριακο μας δημιουργεί
αισθήματα ανασφάλειας, και μας γυρίζει
πολλά χρόνια πίσω.
Η
μείωση της ταχύτητας των πλοίων, μπορεί
να μας θυμίζει “παλιές καλές εποχές”
αλλά απέχει πολύ από τις υποσχέσεις της
εταιρείας σας, λίγα χρόνια πριν.
Σας
καλούμε να αναλογιστείτε τις συνέπειες
της πολιτικής σας, και τις επιπτώσεις
που έχει στην οικονομία του νησιού, και
την ασφαλή διαβίωση των Παριανών, που
τη περίοδο αυτή δοκιμάζονται από τα
αποτελέσματα της κρίσης και της
οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης.
Οι
ακτοπλοϊκές εταιρείες υπάρχουν λόγω
των νησιών.
ΕΝΩΣΗ
ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΑΡΟΥ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΕΛΜΕ
ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΤΑ ΠΑΡΟΥ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
ΔΕΥΑ ΠΑΡΟΥ
ΔΙΑΔΑΣΚΑΛΙΚΗ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
6 σχόλια:
Αγαπητοί μου φίλοι.
Μήπως ειναι καλλίτερα τα παράπονά σας να τα κάνετε στην κυβέρνηση κατ΄ευθείαν και να κόψει τους ΦΠΑ απο τα καύσιμα, και οχι στην ναυτιλιακή εταιρεία ?
Μή[πως εχετε αντιληφθεί πόσο εχουν ανέβει τα καύσιμα και τα αλλα έξοδα?
Πέστε και δόξα τω θεώ που υπάρχει και αυτή η συγκοινωνιακή σύνδεση, που πέρα απο την μείωση της ταχύτητας το επόμενο βήμα οτι μπορεί να ειναι και δρομολόγιο παρα δρομολόγιο αν ανέβουν και άλλο τα καύσιμα?.
Δεν θα πούμε δόξα τω θεό. Αυτα τα ερωτήματα έχουν απαντηθεί κατ επανάληψη. Δοξα τω θεο να λένε οι συγκεκριμμένοι εφοπλιστές που υπάρχουμε εμείς και θησαυρίζουν.
Όσο για τη γελοιότητα του επιχειρήματος της τιμής του πετρελαίου, ας δούμε πόσες φορές το πετρέλαιο έδτασε στη σημερινή τιμή πετρελαίου και ακόμα πιο πάνω τις τελευταίες δεκαετίες.
Μπορούμε ακόμα να θυμόμαστε ότι πριν 12 χρόνια υπήρχαν 4 εταιρείες και τον χειμώνα η γραμμή είχε 5-8 πλοία την ημέρα! με εισιτήρια από 1700δρχ μέχρι 2500 δρχ. Και οι εφοπλιστές που είχαν τα καράβια ήταν εκατομμυριούχοι.
Τώρα έχουν καινούργιο καράβι, και οι επιβάτες χθές ήρθαν παστωμένοι σαν σαρδέλες. Ο ένας πάνω στον άλλον.
Και μια ερώτηση. Το πετρέλαιο που βάζουν τα καράβια για Ιταλία είναι φτηνότερο;.
Γιατί η ίδια εταιρεία είχε φτηνότερο εισητίριο για Κρήτη από ότι για Πάρο. Είχε βρεί κορόιδα να χρηματοδοτούν την επέκταση της Blue Star;.
Ότι μας ετοιμάζουν από του χρόνου μονοβάπορο, το ξέρουμε, το έχει αφήσει σαν υπονοούμενο ο κ. Σακέλης.
Συμπέρασμα. Το μονοπώλιο έβλαψε σοβαρά την ακτοπλοΐα, τα νησιά, την οικονομία την υγεία μας.
@ Ενεργοί Πολιτες ΠάρουMar 23, 2012 09:31 PM
Καλησπέρα.
Επανέρχομαι με κάποιες απαντήσεις μου.
............... ότι πριν 12 χρόνια υπήρχαν 4 εταιρείες και τον χειμώνα .... κλπ......................................
Μα για ονομα του Θεού ιδιες οι απαιτήσεις τοτε στον χώρο της ναυτιλίας, ιδια τα τοτε κόστη αγοράς των πλοίων και απόσβεσης / συντήρησης / νέων απαιτήσεων ,με τα σημερινά δεδομένα?
.............................Γιατί η ίδια εταιρεία είχε φτηνότερο εισητίριο για Κρήτη από ότι για Πάρο..........................
Ιδια πληρότητα σε νταλίκες και στα αλλα οχήματα, ακόμα και στα εισητήρια επιβατών σε ετήσια βάση υπάρχουν στις δύο γραμμές?
Φυσικά και οχι.
Και μια ερώτηση. Το πετρέλαιο που βάζουν τα καράβια για Ιταλία είναι φτηνότερο;......................
Ναι ειναι κατά πολύ φθηνότερο γιατί τα πλοία Πάτρας-Ηγουμενίτσας -Ιταλίας εκτελούν διεθνείς μεταφορές και τα καύσιμα καθώς και οτι δήποτε αλλο τα αγοράζουν σε τιμές τράνζιτ και οχι με ΦΠΑ .
Χωρίς διάθεση εχθρικής αντιπαράθεσης μαζί σας, αλλά καλό ειναι να βλέπουμε την πραγματικότητα.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Ο διάλογος δεν δημιουργεί ποτέ πρόβλημα.
Σαν πρώτη απάντηση, και όχι επίσημη. Τα κόστη αγοράς και απόσβεσης...
Φτηνότερα τα πλοία τότε... το ξέρετε καλύτερα, μπορείτε υποθέτουμε και να το δώσετε σαν στοιχείο.
Πόσα εισιτήρια, και πόσα φορτηγά υπήρχαν τότε; Σε πόσα πλοία και εταιρείες μοιραζόταν αυτός ο τζίρος; Με τι τιμές; Ενδιαφέρουσα συζήτηση που μπορεί να ενημερώσει του κατοίκους του νησιού.
Ως προς τη Κρήτη. Ταξιδεύουμε όλοι με αυτά τα καράβια. Ξέρουμε και τα έχουμε ζήσει, ότι πληρότητα της δικής μας γραμμής είναι από τις υψηλότερες. Επί πλέον μέσα στα δρομολόγια υπάρχουν και επιδοτούμενα.....
Ενδιαφέρον ακούγεται να δούμε και αυτά τα στοιχεία. Και καλό θα είναι να τα ακούσομε στην τηλεδιάσκεψη που προγραμματίζεται, ανάμεσα στην εταιρεία και τα νησιά.
Να θυμίσουμε τις υποσχέσεις για μείωση τιμών, με την κατάργηση των "υπέρ τρίτων" που εμείς στην πράξη δεν την είδαμε.
Ο ισχυρισμός όμως από την εταιρεία, για χρόνια, ότι αυτό έφταιγε για το ακριβό εισιτήριο, καταρρίφθηκε μόλις το "υπέρ τρίτων", έπαψε να ισχύει.
Όσο για το καθεστώς αγοράς πετρελαίου, αν η διαφορά στις τιμές/ανά μίλι, στα εισιτήρια ΙΤΑΛΙΑΣ-ΚΥΚΛΑΔΩΝ, είναι μόνο 23%... ε.. να πάμε πάσο!
Κύριοι καλησπέρα και χρόνια πολλά για την ημέρα.
Θα επανέλθω για τελευταία φορά, γιατί νομίζω οτι συνεχίζοντας θα οδηγηθούμε σε βαθειά αντιπαράθεση και χωρίς να καταλήξουμε πουθενά.
Θα επανέλθω τώρα μόνο στο θέμα του κόστους των εισητηρίων της Ιταλίας και της διαφοράς με τις γραμμές Κυκλάδων.\\
Στα εκεί πλοία εχουμε πέρα του κόστους του τρανσιτ καυσίμου με την τιμή του φορολογημένου εδώ, σύν την υποτίμηση και του ευρώ εναντι του δολλαρίου μιας εχουμε τις τιμές των σε δολλάρια, και κάποιες άλλες παράμετρους .
Οπως το μισθολογικό κόστος.
Εκει επιτρέπονται διαφορετικές συνθέσεις πληρωμάτων φυσικά με λιγότερα ατομα.
Ακριβώς και για το ιδιο πλοίο ακόμα, εκεί ταξιδεύει με λιγότερο πλήρωμα, εδώ με περισσότερο και με κάποιες ειδικότητες πληρώματος ξεπερασμένες η αχρείαστες.
Εκεί επιτρέπεται και η ναυτολόγηση αριθμού αλλοδαπών με χαμηλότερους μισθούς στους αλλοδαπους ενω εδώ εχουμε πλήρωμα μόνο Ελληνες.
Σε εκείνης της γραμμής τα πλοία επιτρέπεται και λειτουργεί και καζίνο και κουλοχέριδες που προσδίδουν κάποια κέρδη που δεν υπάρχουν εδώ.
Επίσης σε εκείνες τις γραμμές δουλεύει στο φούλ και η κουζίνα. Τα εστιατόρια δηλαδή.
Εδω ο επιβάτης για τις ωρες του ταξειδιού του μπορεί να την βγάζει στο ταξείδι με ενα σουβλάκι, η ενα τόστ, η ακόμα κουβαλάει και το ταπεράκι απο το σπίτι του.
Ενω εκεί οι επίκουροι στρώνουν και ξεστρώνουν συνέχεια τα τραπέζια , και δεν επιβάλλεται ΦΠΑ στα γεύματα οπως εδώ.
Εχουμε και τα καταστήματα τα παλιά duty free shops και οπως λειτουργούν στην σημερινή τους μορφή, που και αυτά αποφέρουν ενα σημαντικό εσοδο στο πλοίο.
Κάτι τέτοιες παραμέτρους δεν τις έχετε λαβει υπόψιν σας που βοηθούν την ευελιξία και την τιμή του εισητηρίου , αλλά τα βλέπετετα πράγματα με την απλουστευμένη οπτική της ιδιας σύγκρισης.΄.
Ευχαριστω για την μέχρι τώρα επικοινωνία μας, και παρακαλώ αναζητείστε τις ευθύνες για το ακριβό εισητήριο απο εκείνους που πρέπει.
ΟΥΠΣ.. εδώ αρχίζουν τα "δύσκολα".
Προσωπικό μειωμένο, πληρώματα από την Ν.Α Ασία, Καζίνο, νέες φοροαπαλλαγές,
Αυτά στην γραμμή της Ιταλίας.
Γίναμε λοιπόν το μέσον εκβιασμού για να έρθουν κάποια από αυτά και εδώ... αυτό είναι το παιχνίδι.
Καλύτερα να μας πείτε το κόστος και τα έσοδα της γραμμής μας.
Και το ότι τα κέρδη δεν φτάνουν αλλά θέλει και άλλα, με τρόπους που περιγράψατε λίγο πιο πάνω
Δημοσίευση σχολίου