Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

MAZI

                             


  

Εσύ και Εγώ

 Εσύ μαζί με έμενα μαζί με αυτούς μαζί με όλους όσους θέλουν
 Μαζί με  αυτην, μαζί με όλους όσους είναι μόνοι
 Πάμε, Έλατε και μπείτε στο χορό
 Πάμε, ελατε, και αφεθείτε

 Ένας, χίλιοι, ξέρω ότι είμαστε ικανοί
 Όλα είναι δυνατά, όλα είναι πραγματοποιήσιμα
 Μπορουμε  να τρεξουμε πιο ψηλά από τα όνειρα μας
 

Μπορούμε να πάμε πιο μακριά από την ακτή

(
refrain)
 Εσύ μαζί με έμενα μαζί με αυτούς μαζί με όλους όσους θέλουν
 Μαζί με αυτόν, μαζί με αυτήν, μαζί με όλους όσους είναι μόνοι
 Πάμε, Έλατε και μπείτε στο χορό
 Πάμε, ελατε, και αφεθείτε

 Με τη θεληση, τη δύναμη και το κουράγιο
 Το κρυο, ο φοβος, είναι μόνο ψευδαισθήσεις
 Ξεχάστε τη μιζέρια για μια φορά
 Έλατε, πάμε, επαναλάβετε μαζί μου

 
Ξερω ,είναι αληθεια, το τραγούδι μου είναι αφελές
 Λίγο χαζό, αλλά ακίνδυνο
 Και ακομα και αν δεν αλλαζει τον κοσμο
 Σας προσκαλεί να μπείτε στον κύκλο

  Εσύ  μαζί με εμένα μαζί με αυτούς μαζί με όλους όσους θέλουν
 Μαζί με αυτόν, μαζί με αυτήν, μαζί με όλους όσους είναι μόνοι
 Πάμε, Έλατε και μπείτε στο χορό
 Πάμε, ελατε, είναι η τυχερή μας μέρα

 Η ελπιδα,η δυναμη είναι όλα οσα χρειαζεσαι
 Τα χερια μου,η καρδια μου,οι ωμοι μου και η πλατη μου
 Θελω να δεις τα αστερια στα ματια μου
 Θελω να βλεπουμε χαμογελα και χαρα

Εσύ, μαζί με μένα, μαζί με όλους όσους θέλουν
 Μαζί με αυτόν, μαζί με αυτην, μαζί με όλους όσους είναι μόνοι
 Πάμε, Έλατε και μπείτε στο χορό
 Πάμε, ελατε εδώ να αφεθείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια: