Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ελεύθερος με εγγύηση 1.000.000 ευρώ και με ηλεκτρονικό βραχιόλι στο πόδι!

 Ελέύθερος με εγγύηση 1.000.000ευρώ και με ηλεκτρονικό βραχιόλι στο πόδι!, αποφάσισε το δικαστήριο.  Ο Στρος Καν θα παραμείνει στην Ν.Υόρκη στο διαμέρισμα της κόρης του.
Να ου αφιερώσουμε λοιπόν μια μαντινάδα που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο, απο την ομάδα "είμαστε όλοι καμαριέρες"

ΔΟΜΙΝΙΚΙΑΔΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


Δυό μέρες επεράσανε μες το κελί κλεισμένος, μηδέ νερό μηδέ ρατσί επήρεν ο καημένος
κ ετσά βρωμιάρης νηστικός τσε ταλαιπωρημένος πήγε να ιδεί τσι δικαστές κ τσι είπε ο καημένος

Αρχόντοι μου σεβάσμιοι θερμοπαρακαλώ σας δεν ημπορώ τη φυλακή μάρτυς μου ο θεό σας!
Στο σκοτεινό τσελάτσι μου, ήλιος ποτέ δε μπαίνει, τη λύρα πήρα να λαλώ μα η φωνή δε βγαίνει

Θα δόκω για εγγύηση ούλους μου τους παράδες, ότι με δολον άρπαξα απο τους φουκαράδες
Αφέντης ήμουν ξακουστός τον ήξερα το τρόπο, τσε πλουτο καρπωνόμουνα χωρίς καθόλου κόπο
θα βάλω αφου το θέλετε τσε τούτο το βραχιόλι όπου σταθω τσ όπου βρεθω να το μαθαίνουν όλοι
Σας δίνω τσε το λόγο μου την αντρική τιμή μου πως θα εκάτσω ήσυχος μαζί με το παιδί μου

Η δικαστίνα εθώρου τον όλην αυτην την ώρα, μα η φωνή τση ήταν βαρυά τσε άστραψε σαν μπορα
Δεν ημπορώ Δομίνιτσε να σου εδόκω χάριν, ο νόμος λεει το καθαρά τσ είναι πολλά τα βάρη
Το χρήμα που είσαι έτοιμος να δώσει για εγγυήσεις, τσίνητρο είναι δυνατό για να φυγοδιτσίσεις
Η δίτση σου ορίστητσε παρασκευή το βράδυ, θα μείνεις μέσα το λοιπόν στη φυλατσή του Αδη

Σαν άκουσε ο Δομίνικος των δικαστών τα λόγια, πέντε κατάρες έριξε στου Σαρκοζύ τα σόγια
Να μη προκάμεις να χαρείς προεδρικήν θητεία για το κακό που μου κανες μ αυτην την Οφελία!

Τα δάκρυα του τα καυτά ποτίσανε το χώμα τσ εδά, είναι που εφύτρωσεν μιαν αγριανεμώνα
Τα φύλα τσι ταξίδεψαν τσε στα σφατσά θρονιάσαν, το θρήνο του Δομίνικου ολούθε εφωνάζαν !

Δεν υπάρχουν σχόλια: